Vejlederne

Vi er en gruppe partnere og vejledere med baggrund i erhvervslivet, enten fra egen virksomhed og/eller fra lederstillinger i større eller mindre virksomheder.

Ole Bay

Ole har en baggrund som maskinmester og erhvervsøkonom. Han har stor erfaring og indsigt i start-up verdenen, hvor han bl.a. selv har startet to salgs- og produktionsvirksomheder, som begge er solgt til udenlandske børsnoterede koncerner. Ole har været Business Angel i BA-Copenhagen og i Dan-Ban i en lang årrække og har samtidigt arbejdet som sparringspartner for flere virksomheder. 

Kontakt: olebay1@mail.dk
Se mere på Ole Bay Jensen | LinkedIn

Klaus Baagø Nielsen

Klaus har i hele sin karriere arbejdet med salg og markedsføring. I alle sammenhænge har forretningsudvikling været omdrejningspunktet. Han har med succes opbygget forretning i Danmark og i det meste af verden gennem sin karriere i en række brancher, senest som VP Sales & Marketing i en international servicekoncern med fokus på digitalisering. Klaus har arbejdet med Produktlanceringer, Konceptudvikling, Strategi for hvordan gå til marked og hvordan sælge værdi- og videns baseret. Klaus har uddannet sælgere i store dele af verden og coachet datterselskaber / branch-offices og start-ups i, hvordan organisere sig for at lykkes fremadrettet med at nå firmaets målsætning. Klaus arbejder ubesværet på alle niveauer og er en nysgerrig person med fokus på at forstå kunden / medarbejderen, så den bedst mulige personlige løsning opnås. Han har en baggrund fra CBS. 

Kontakt: +45 21 14 81 11
Se mere på Klaus Baagø Nielsen | LinkedIn 

Grete Buhl

Grete kommer med en baggrund i Markedsføring, Kommunikation og ESG. I sit arbejde i SMV- og større internationale virksomheder har det altid været med den strategiske tilgang, at få kommunikation til at være en naturlig del af forretningsudvikling og den bæredygtige transformation. Hun ved hvordan en målrettet kommunikation er med til at gavne bundlinjen, relationer og samarbejde. Hun er vant til at arbejde systematisk med netværk og skabe strategiske alliancer med forskellige samarbejdspartnere. Hun medbringer et stort netværk fra internationale virksomheder, brancheforeninger, uddannelsesinstitutioner, investorer, Business Angles og bestyrelsesarbejde. Hun sidder i flere bestyrelser og har derudover sin egen konsulentvirksomhed Agilco, der hjælper kunder med strategisk kommunikation, markedsføring og ESG-rapportering.

Kontakt:  +45 21 47 00 87 eller gb@agilco.dk
Se mere på Grete Buhl | LinkedIn

Annelise Dam Larsen

Annelise tilbyder sparring indenfor salg, markedsføring, organisation og ledelse både med en strategisk og en operationel vinkel, så ideer og mål kan omsættes til planer, handling og resultater. Annelise har mange års erfaring fra små og mellemstore virksomheder indenfor oplevelsesbranchen, og har ledet virksomheder på tværs af landegrænser. Hun har en meget åben, tydelig og handlingsorienteret tilgang til problemstillingerne med fokus på eksekvering, profitabel vækst og udvikling. Annelise har erfaring fra bestyrelsesarbejde og har oparbejdet et stort netværk.

Kontakt: +45 2013 2529 eller adlarsen@post10.tele.dk
Se mere på Annelise Dam Larsen | LinkedIn

Jens Michael Damm

Jens Michael er uddannet journalist, og har været aktiv på begge sider af skrivebordet. Som PR konsulent og har løst opgaver for en række af landets største virksomheder både privat og offentligt ejede selskaber. Været informationsdirektør i et af Europas større it-virksomheder, og har som selvstændig rådgiver haft både store danske og internationale virksomheder som kunder. Med den journalistiske baggrund har Jens Michael været chefredaktør på en række medier bl.a. Computerworld og Dansk Golf. Jens Michaels force er den interne og eksterne kommunikation, der kræver en indgående forståelse af målgruppens gøre og laden.

Kontakt: +45 20 60 46 57 eller jmd@dammkommunikation.dk
Se mere på Jens Michael Damm | LinkedIn

Ralf Dujardin

Ralf har en mangeårig erfaring fra B2B-verdenen, især med fokus på salgs- og marketingindsatsen. Igennem en aktiv deltagelse som ejerleder i flere virksomhedsnetværk, viser Ralf ofte sine utraditionelle løsninger til gavn for både kunder og leverandører. Ralf er uddannet cand.polit. og har både startet – og købt – flere virksomheder. Ralf er fortsat aktiv i en stribe virksomheder. 

Kontakt: +45 20 90 93 00 eller ralf@dujardin.dk
Se mere på Ralf Dujardin | LinkedIn

Hans Elbek Pedersen

Hans tilbyder sparring omkring optimering af virksomhedens strategi, udvikling og resultatskabelse. Specielt fokus på forretnings optimering gennem kundefokuseret innovation og optimering af Go To Market processer (værdibaseret salg, optimering af opportunity pipeline, prioritering af markeder, kunder og produkter). Hans er uddannet levnedsmiddelingeniør med en kommerciel overbygning, og har 30+ års ledelses erfaring fra internationale ingrediens firmaer. Han har arbejdet med organisations optimering og organisations tilpasning ifm M&A. Han har desuden flere års erfaring som medlem af og formand for diverse bestyrelser.    

Kontakt: hans.elbek.pedersen@gmail.com
Se mere på Hans Elbek Pedersen | LinkedIn

Niels Feilberg

Niels har en baggrund som civiløkonom (CBS), virksomhedskonsulent og leder i flere danske og udenlandske virksomheder (BtB & BtC). I hele sin karriere har han arbejdet meget med forretningsudvikling, strategi, koncept, salg/markedsføring, start-ups og internationalisering. Niels vejleder og sparrer med udgangspunkt i og fokus på “Proof of Business”. Han er desuden fortrolig med bestyrelsesarbejde samt turnaround og rekonstruktion.

Kontakt: +45 21 68 82 50 eller niels.feilberg@outlook.dk
Se mere på Niels Feilberg | LinkedIn

Mette Frosch-Hansen

Mette tilbyder vejledning og sparring inden for økonomistyring og ledelse. Mette har en lang karriere i internationale virksomheder, men har de senest år været mentor for start-ups og kriseramte virksomheder og har derved god indsigt i turnarround og vækststrategier med fokus på risikostyringen.

Mette har en solid økonomisk indsigt samt forståelse for general virksomhedsdrift inden for et bredt felt af brancher.

Kontakt: +45 40 30 09 88 eller Mette.frosch-hansen@outlook.com
Se mere på  Mette Frosch-Hansen | LinkedIn

Poul Erik Vestergaard Frandsen

Pouls kompetencer ligger indenfor formidling, pædagogisk ledelse og administration. Han er uddannet indenfor pædagogisk ledelse, markedsføring, organisationsudvikling, personaleledelse og administration, samt kunst og kulturformidling. Poul har en HD i Afsætning, er læreruddannet, og har en MBA fra University Of London. Pouls erhvervserfaring tager afsæt i hans arbejde som direktør(CEO) for Campus Tønder igennem 25 år. Han er mangeårigt medlem af bestyrelsen for den sønderjyske organisation af Young Interprice iværksætteri. Hertil indehaver af Galleri Tønder med salg og rådgivning indenfor kunst til private samt virksomhedsudsmykninger i indland og udland, med afsæt i kunstens betydning for trivslen i arbejdsrummet. 

Kontakt: +45 40 19 46 67 eller pf@v-frandsen.dk.
Se mere på Poul Erik Vestergaard Frandsen | LinkedIn

Kent Hansen

Kent har en meget bred baggrund med erfaring fra de fleste nøglefunktioner i en virksomhed, inklusive F&U, projekt- og teknologisalg, finansiering, virksomhedsledelse og bestyrelsesarbejde. Kent er teknologisk stærkt funderet og har arbejdet i et bredt spektrum af brancher (IT, energi, sundhed), hvor han gennemgående har haft ansvar for opbygning af nye forretningsområder med globale aktiviteter.
Kent har i stigende grad været engageret i finansiering af vækstvirksomheder med speciel fokus på de etiske og lovgivningsmæssige rammer.

Kontakt: +45 40 54 31 25 eller kh@danishventure.dk
Se mere på Kent Hansen | LinkedIn

Niels Hartmann

Niels har en uddannelse som bygningsingeniør og psykoterapeut. Efter et ophold i England på 4 år, startede han egen rådgivende virksomhed indenfor energibesparelse, projektledelse, salg og markedsføring på såvel national som internationalt plan. Han har drevet denne virksomhed i mere end 30 år. Niels har derudover været ansat i Rockwool koncernen i ca. 6 år. Niels kan derfor tilbyde assistance til netvaekst.dk klienterne indenfor: salg og markedsføring, projektstyring, forhandlingsteknik, kommunikation og professionel sparring.

Kontakt: +45 21 25 81 41 eller niels.hartmann@icloud.com
Se mere på Niels Hartmann | LinkedIn

Hans Henrik Hjorth

Hans Henrik tilbyder råd og vejledning inden for specielt international salg, markedsføring og organisation, men sætter også sin erfaring til rådighed i forbindelse med køb og salg af virksomheder samt generationsskifte. Hans Henrik har beskæftiget sig med ingredienser til levnedsmidler, været administrerende direktør og bestyrelsesformand og er stadig aktiv som konsulent i ind- og udland. Var medstifter af foreningen og er i dag formand.

Kontakt: +45 40 32 76 26 eller hhhjorth@broksoe.com
Se mere på Hans Henrik Hjort | LinkedIn

Søren Haugaard

Søren har over 40 års erfaring fra den finansielle sektor. Både forretningsudvikling og drift har været en del af hans ansvar og lederskab i ind-og udland. Fokus har været på rådgivning og salg af finansielle produkter til SMV, corporate og finansielle virksomheder. Dialogen med virksomhederne har givet indsigt og forståelse for deres værdikæder og vilkår for deres forretning. Engagement i industrifora gennem blandt andet bestyrelsesroller og i advisory boards har medvirket til at etablere en stor indsigt i “corporate governance” og at udbygge et personligt netværk. De personlige kompetencer er løbende udviklet gennem blandt andet ophold på IMD. Udover at være partner i netvaekst.dk er Søren tilknyttet Copenhagen Fintech som mentor og rådgiver.

Kontakt: haug@haugaard.mail.dk
Se mere på Søren Haugaard | LinkedIn

Erik Jakobsen

Erik udfordrer og sparrer inden for ledelse, strategier, planer med fokus på opfølgning, implementering. Igennem samarbejde og samtaler sikrer Erik, at virksomheden får nedbrudt problemstillingerne i overskuelige, klare og målbare størrelser, hvor metoder og planer tilpasse de enkeltes behov. Erik har en baggrund som Datalog ved Københavns Universitet og uddannelse: Bestyrelsesleder og Strategic Board ROOM, og som CEO i danske IT virksomheder, med kunder i norden. 

Kontakt: +45 29 89 90 10 eller erik@jakobsen.com
Se mere på Erik Jakobsen | LinkedIn

Birgit Jensen

Birgit er uddannet som NLP Business Master og stressrådgiver. Hun brænder for at skabe udvikling og vækst for mennesker og virksomheder, da hun tror på, at et stærkt fundament af engagerede mennesker er nøglen til en bæredygtig forretningsmæssig fremtid. Med mere end 20 års erfaring inden for organisationsudvikling, ledelsesrådgivning og teamudvikling, kan hun tilbyde både strategisk og operationel rådgivning til SMVer. Som sparringspartner og coach har Birgit hjulpet talrige organisationer med at identificere og realisere deres potentiale. Hendes ekspertise omfatter tillige rekruttering, arbejdsret og administration, og hun har bidraget med at sammensætte dygtige leder- og medarbejderteams. Birgit er også chef for Mennesker og Kultur hos Bolind og driver desuden sin egen konsulentvirksomhed, hvor hun forfølger sin passion for at skabe positive forandringer i organisationer.

Kontakt: +45 41 10 65 70 eller info@hr-plus.dk
Se mere på Birgit Jensen | LinkedIn

Tom Jonsen

Tom er uddannet MBA og er en forretningsprofessionel med over 35 års national og international ledererfaring og -ekspertise, som har bibragt ham en unik blanding af global indsigt og national ekspertise. Han i de sidste 20 år aktivt coached, vejledt og investeret i virksomheder, hvilket har givet ham en førstehåndserfaring med at navigere i udfordringer og muligheder i det stadigt udviklende forretningslandskab, sammen med en praktisk tilgang til hans sparring. Toms vejlednings fokusområder er – udover ledelse, også organisationsudvikling, karriereudvikling og tilpasning i og af organisationer. Salget har i høj grad også Toms interesse og med denne baggrund bestredet topposter i en række virksomheder, foretaget afsætningsforandringer, – markeds tilgang, prisfastsættelse, kundeudvælgelse og optimeret salgsindsatsen.

Kontakt: +45 71 90 71 53 eller tomjonsenprivat@gmail.com
Se mere på Tom Jon Ahrenkiel Jonsen | LinkedIn

Mogens Jønck

Mogens har gennem 20 år arbejdet som CEO/direktionsmedlem i mellemstore og store danske virksomheder og i den forbindelse også arbejdet i udlandet. Hans fokus har været på strategi, markedsføring og forretningsudvikling for forbrugerrettede virksomheder. De seneste 8 år har han fungeret som professionel bestyrelsesmedlem/ rådgiver i mindre /mellemstore virksomheder, typisk ejerledede virksomheder hvor vækst, partnerudfordringer, generationsskifte eller virksomhedssalg har været på agendaen. Mogens arbejder meget systematisk med de konkrete problemstillinger, og forsøger løbende at coache – nogle gange presse – ledelserne til selv at drive forretningsudviklingen videre. Gennem bestyrelsesarbejdet for mindre virksomheder er Mogens bevidst om, at der tit kan være mange bolde i luften i en travl hverdag, hvorfor prioritering af arbejdsopgaver oftest er nøglen til succes.

Mogens har en baggrund fra CBS/Stanford University

Kontakt: mogensjoenck@hotmail.com
Se mere på Mogens Jønck | LinkedIn

Jesper Jørgensen

Jesper har solid erfaring indenfor salg, markedsføring, Supply Chain, økonomistyring og strategi. Han har haft en dansk og international karriere som administrerende direktør hos blandt andre Carlsberg og Knauf (tysk familieejet virksomhed indenfor byggematerialer). Han har desuden været executive advisor for en kapitalfond og har været medlem af flere bestyrelser. Jesper har erfaring med at skabe vækst i Danmark, Europa, Mellemøsten og Asien. Han virker nu som selvstændig konsulent indenfor virksomhedsrådgivning, forretningsudvikling, coaching, ledelsesudvikling og strategi. Jesper har gennem sin karrierer opbygget et varieret netværk, både i Danmark og internationalt, der ligesom ham selv brænder for profitabel vækst og udvikling.

Kontakt: +45 22 20 26 26 eller jbjorgensen@live.dk
Se mere på Jesper Jørgensen | LinkedIn

Henrik Kielland

Henrik udfordrer og motiverer på eksisterende og fremtidig forretning indenfor ledelse, forretningsudvikling, strategi, koncept, markedsføring og digitalisering. Han tilbyder en tilgang til målopfyldelse med afsæt i et analytisk mindset og en afprøvet evne til at identificere problemstillinger, forudsætninger og muligheder. Henrik har en baggrund fra CBS og som leder i en række danske og internationale virksomheder. Han har derudover stor viden og indsigt fra tidligere virke som selvstændig iværksætter.

Kontakt: +45 40 83 54 37 eller henrik@kielland.dk
Se mere på Henrik Kielland | LinkedIn

Poul Kjær

Poul vejleder og sparrer specielt indenfor områderne Enterprise Ressource Planning og digital transformation. Poul har en bred ledelsesmæssig erfaring, primært fra internationale virksomheder og fra et tidligere virke som direktør og nuværende bestyrelsesmedlem i virksomheden Pipol A/S. Poul har desuden gennem årene været aktivt bestyrelsesmedlem i forskellige danske og udenlandske virksomheder og har også i en periode arbejdet i en Venture Capital virksomhed.

Kontakt: pk@pipol.com
Se mere på Poul Kjær | LinkedIn

Lisbeth Knarreborg

Lisbeth er uddannet mejeriingeniør, har HD i afsætning og Certified PLP Business coach. Lisbeth har stor erfaring med innovation og ledelse og har arbejdet med fødevarer og fødevareingredienser fra R&D, produktudvikling, kundeservice til produktion. De virksomheder Lisbeth har arbejdet hos har hovedsagelig været internationale B2B virksomheder. Lisbeth har selv været selvstændig indenfor landbrug og real estate. Lisbeth er god til at se muligheder, hjælpe med at systematiserer og hjælpe virksomhedsejerne med at sætte motiverende mål for den enkelte og få planlagt vejen til at komme i mål. Selv motiveres Lisbeth af at dele viden med nye virksomhedsejere og selv at lære og begejstres når det lykkes.

Kontakt: lisbeth.knarreborg@gmail.com
Se mere på Lisbeth Knarreborg | LinkedIn

Peer Kølendorf

Peer er specialist på virksomheds- og forretningsudvikling med afsæt i en mangeårig start-up erfaring og virke som selvstændig iværksætter. Han står bl.a. bag succesrige virksomheder som CBB Mobil, SMSland, Danita, CB Radio, hallo.dk. Peer anvender også en stor del af sin tid som mentor for MBA-studerende på INSEAD. Senest er han manden bag den borgerligt/liberale netavis, INDBLIK.DK, som bl.a. har fokus på hvor vigtigt det er at opdyrke underskoven af nye virksomheder, der kan sikre Danmarks fremtid. Af skade blive man klog. Sådan man bedst beskrive Peers tilgang til sit virke som netvaekst.dk vejleder og sparringspartner. Hans mangeårige erfaring som iværksætter har således lært ham at finde løsninger og se muligheder og nye veje frem, ikke mindst med afsæt i de fejltagelser, der kan ske når virksomheden skal vokse og udvikle sig.

Kontakt: +45 40 50 44 41 eller pk@comitel.dk.
Se mere på Peer Kølendorf | LinkedIn

Inge-Lise Kühl

Inge-Lises tilbyder råd og vejledning inden for kommunikation, formidling, uddannelse og sætter også sin erfaring inden for arbejdet med en virksomheds værdier til rådighed. Hun er uddannet inden for sprog fra Handelshøjskolen i Aarhus og var ansat som fagkonsulent i undervisningsministeriet inden for kommunikation og teknologi. Siden 1995 driver hun egen uddannelsesvirksomhed hvor hun hjælper virksomheder med, dels at skrive professionelt og vedkommende på et smukt dansk, dels at effektivisere administrative arbejdsgange. Hun er stadig aktiv som underviser og konsulent inden for kommunikation og undervisning i Microsoft OfficePakken. Hun er desuden mentor ved Greater Copenhagen Career Program hvis formål er at fastholde attraktive, internationale studerende og talenter i Danmark, og herigennem har hun et stort tværfagligt og internationalt netværk. 

Kontakt: +45 40 19 90 42 eller ilk@post5.tele.dk  
Se mere på Ingelise Kyhl | LinkedIn

Niels Larsen

Niels spidskompetencer er inden for finansiering og kapitalfremskaffelse, forbedring af indtjeningen på kunder og produkter samt internationalisering og etablering i udlandet. Niels er uddannet Cand. Oecon., HD(R) og har i mange arbejdet som international CFO i en række danske og udenlandske virksomheder. Niels har for nylig afsluttet bestyrelsesuddannelsen fra CBS. Niels tager udgangspunkt i virksomhedens nuværende situation og fokuserer på at opnå vækst, større omsætning og højere indtjening alt sammen med formål at øge virksomhedens værdi for ejerne. Grundlaget for enhver ejerledet virksomhed er ejerstrategien, altså hvad er ejernes ambition og
målsætning. Dernæst følger virksomhedens strategi, dvs. hvad er virksomhedens målsætning. Med de to forhold på plads kan man begynde at drøfte, hvordan man konkret realiserer disse strategier.

Kontakt: +45 25 27 55 11 eller nielsjuellarsen@gmail.com
Se mere på Niels Larsen | LinkedIn

Jan Lauridsen

Jan har mange års erfaring indenfor bestyrelsesarbejde, strategi og ledelse i mindre og mellemstore virksomheder. Han har arbejdet i flere internationale virksomheder i Danmark og udlandet med generel ledelse, forretningsudvikling, markedsføring, salg og produktion.

Jan arbejder både strategisk og operativt – er resultatorienteret og ligger vægt på at nedbryde problemstillinger i overskuelige, klare og målbare størrelser, som kan danne grundlag for såvel strategiske som operative mål og efterfølgende planer. Jan er vant til dialog og sparring med kritiske vinkler og diskussioner af problemstillinger med henblik på at finde de bedste beslutninger. Hans tilgang er åben, hands-on og handlingsorienteret.

Kontakt: janlaurid@gmail.com
Se mere på Jan Lauridsen | LinkedIn

Jørgen S. Lauritsen

Jørgen udfordrer og sparrer på jordnær måde om salg og vejen til (flere) kunder. Han har en dyb salgserfaring fra ansættelser i små og store virksomheder og i de sidste 24 år specielt med små og mellemstore virksomheder – i eget firma. Han er dagligt i situationer, som vores mentee’s. Og han stiller også altid det svære spørgsmål: hvilken værdi bibringer du dine kunder? Desuden yder han sparring om markedsføring og supplerende værktøjer og veje til kunderne – fx SoMe, business netværk, artikler, nyhedsbreve, messedeltagelse som gæst og mange andre anderledes idéer. Jørgen deltager også som Bestyrelses- og Advisory Board medlem i udvikling af en række virksomheder.

Kontakt: +45 20 73 63 99 eller jl@optimax.dk
Se mere på Jørgen S. Lauritsen | LinkedIn

Thomas Laursen

Thomas tilbyder sparring med særligt fokus på eksekvering, prioritering og strategisk udvikling. Thomas har et vågent blik for sammenhængen mellem vækst, indtjening og ikke mindst hvilke risici en forretningsplan også skal have fokus på. Thomas er uddannet kemiingeniør og bidrager med over 25 års ledelseserfaring. Med ledelse af en bred vifte af virksomhedsfunktioner fra både ind og udland samt erfaring i sparring med opstart virksomheder kan Thomas bidrage med en nuanceret sparring, der er kendetegnet ved at være klar og tydelig.

Kontakt: +45 51 59 69 70 eller thl0101@gmail.com
Se mere på Thomas Laursen | LinkedIn

Jens Hardy Madsen

Jens er uddannet farmaceut. I 1974 blev han udsendt som farmaceut til de danske FN-styrker under invasionen på Cypern. Han har arbejdet med analytisk kemi i medicinalindustrien og som apoteker siden 1979. På Færøerne har Jens forestået udviklingen af første danske apotekssystem, som senere blev solgt til en stor gruppe danske apoteker. Han har større bestyrelseserfaring både som formand og almindeligt bestyrelsesmedlem.

Se mere her Jens Hardy Madsen | LinkedIn

John Menå

John kan med udgangspunkt i virksomhedens udvikling og øjeblikkelige finansielle situation analysere muligheder for opfyldelse af en forretningsplan og dermed udfordre virksomhedens idégrundlag. John har en baggrund som mangeårig partner i rådgivnings- og revisionsvirksomheden Deloitte, og har beskæftiget sig med rådgivning af små og mellemstore virksomheder, hvor detailhandel (herunder indkøbsforeninger) og håndværksvirksomheder har været et fokusområde indenfor virksomhedsudvikling, generationsskifte og skat. Som indehaver i Deloitte har John været leder af en selvstændig organisatorisk revisionsafdeling med ansvar for økonomi og forretningsudvikling, herunder personaleledelse og udvikling af talenter.

Kontakt: +45 22 20 23 00 eller jme@netvaekst.dk
Se mere på John Menå | LinkedIn

Hans Pinnerup Nielsen

Hans har flere års erfaring i professionel virksomhedsledelse og strategiudvikling, med specielle kompetencer indenfor virksomhedsdrift, produktion, logistik og projektstyring – fra produktions- og byggevirksomheder og fra serviceområdet. Hans er uddannet P ingeniør og HD i organisation og han har opnået en stor erfaring som direktør, bestyrelsesformand og medlem af Advisory Boards. Hans viden og kunnen omfatter specielt områderne strategiudvikling, forretningsplaner og løbende driftsforbedringer i start-up og SMVs, samt international ledelse og udflytning af virksomheder, samt turnaround og krisestyring i virksomheder med vægt på ejerledede SMVs. Han har derudover en stor teknisk forståelse om udstyr og produkter specielt indenfor metal, plast, træ/møbelindustrien, byggebranchen og servicevirksomheder.

Kontakt: +45 24 25 61 54 eller hpn@pinnerupconsulting.dk
Se mere på Hans Pinnerup Nielsen | LinkedIn

Ib Paaskesen

Ib har en kommerciel uddannelse fra CBS i København. Gennem 35 år har han været ejer af egne virksomheder inden for levnedsmiddelsektoren. De seneste 20 år har han været beskæftiget som professionelt bestyrelsesmedlem i en række ejerledede virksomheder og har dermed stor erfaring med ejerlederkulturen. Ib bidrager til værdiforøgelse i de virksomheder, han er tilknyttet, idet han støtter ledelsen i dels at udarbejde strategi- og udviklingsplaner, dels at holde fokus på de væsentligste driftsmæssige og strategiske opgaver. Hans tilgang til løsninger er praktisk og resultatorienteret for derved at skabe overblik og optimering. Desuden har Ib erfaring med gennemførelse af generationsskifte og køb og salg af virksomheder.   

Kontakt: +45 40 33 11 93 eller 
ib@paaskesen.dk
Se mere på Ib Paaskesen | LinkedIn

Ingelise Saunders

Ingelise sparrer og vejleder specielt inden for ledelse, forretningsudvikling, strategi og markedsføring. Hun har megen erfaring indenfor tidlige start-up selskaber, der har brug for struktur og planer for, hvordan de får styr på forretningen. Ingelise har ledelsesmæssig erfaring fra internationale farmaceutiske virksomheder, har arbejdet både i Danmark og i udlandet, har også stor erfaring fra bestyrelsesarbejde i store internationale selskaber samt i små start-up firmaer.

Kontakt: +45 20 20 36 87 eller ingelise.saunders@me.com
Se mere på Ingelise Saunders | LinkedIn

Søren Slotsaa

Søren er uddannet statsautoriseret revisor med erfaring, viden og kunnen som virksomhedsejer og direktør indenfor fremstillingsvirksomhed med salg, markedsføring og produktion i danske og udenlandske koncerner. Søren har i sin vejledning og sparring fokus på udvikling af forretningsplaner, produktkoncepter, strategi, ledelse og kapitalfremskaffelse. Han er desuden fortrolig med M&A, turn around og rekonstruktion.

Kontakt: +45 40 27 21 11 eller sgs@mmv-ms.dk
Se mere på Søren Slotsaa | LinkedIn

Bent Stjerneby

Bent er tidligere selvstændig iværksætter med virksomheden Bentec Maskiner, som solgte og servicerede maskiner til fødevare- og medicinalindustrien. Efter at virksomheden blev opkøbt af en tysk koncern, var Bent direktør i virksomheden – først i Danmark og efterfølgende i Sverige, Norge og Island. Han har derfor en stor international erfaring og vejleder også indenfor salg, marketing, service, organisation og personale. I dag driver Bent egen rådgivningsvirksomhed, Bentec Consulting, og arbejder som konsulent i Norge, Sverige, Island, Finland og de Baltiske lande. Derudover har han en række bestyrelsesposter i danske virksomheder og er medejer af et transportcenter nord for Vejle. Bent har i sin vejledning fokus på virksomhedernes behov for at rekruttere dygtige folk, der kan hjælpe dig med at holde orden i penalhuset når forretningsplanen er på plads.

Kontakt: bentecconsulting@gmail.com
Se mere på Bent Stjerneby | LinkedIn

Mikael Tipsmark

Mikael startede sin karriere indenfor bankdrift som erhvervsrådgiver og inverteringsrådgiver og senere som direktionsmedlem. Efterfølgende var han med i opstarten og direktionen i en energihandelsvirksomhed. Den videre karriere har budt på salg af komplekse IT risikostyringsprodukter, samt rådgivning og kapitalrejsning for vækstvirksomheder. Mikael er endvidere aktiv i erhvervsbestyrelser og Advisory Boards, hvor han udover faglig viden og erfaringer bidrager med Good Governance fra sin bestyrelsesuddannelse. I fritiden er Mikael engageret i frivillig- og organisationsarbejde i bestyrelse og som aktiv leder.

Kontakt: +45 61 71 31 04 eller mt@nyco.dk
Se mere her Mikael Tipsmark | LinkedIn